O mně

Mediace je ze své podstaty velice laskavý a respektující způsob řešení konfliktu založený na principech, které jsou mně osobně velmi blízké. Proces mediace má svou strukturu, je kontrolovaný, má svá pravidla a mantinely, přesto však ponechává stranám velkou míru svobody a výsledkem mediace je win-win situace pro všechny zúčastněné.

Proč mě oslovily mediace

Rychlost řešeníPrůměrná doba trvání mediace je 3-9 hodin (1-3 setkání).

Nízké nákladyV porovnání se soudním řízením či arbitráží, rychlá časová dostupnost.

Ochrana dobrého jménaCelý proces je důvěrný, diskrétní, v bezpečném prostředí. Za přítomnosti jen stran sporu a mediátora, který je vázán mlčenlivostí.

Bez nutnosti předkládání důkazůDohoda vzniká na základě komunikace stran a jejich snahy se dohodnout.

Má cesta k mediaci

1998 – 2016 NAPA TRUCKS spol. s r.o. 

Prodejce 

Vedoucí prodeje nákladních vozidel 

Obchodní ředitelka 

2016 – 2021 PANAV, a.s. 

2016 – 2018 Obchodní ředitelka 

2018 – 2021 Generální ředitelka, předsedkyně představenstva 

2020, 2021 zařazena do žebříčku FORBES _ Nejvlivnější ženy Česka 

2022 založení konzultační a poradenské společnosti pro firmy BP COMPANY CONSULTING s.r.o. 

Od roku 2021 jsem se začala velmi intenzivně vzdělávat v oblasti mediace a připravovat se na činnost mediátora.  

Rozhodla jsem se pomáhat firmám nejen jako konzultant a poradce ve věcech managementu a řízení firem, ale i jako zprostředkovatel smírných řešení v případě konfliktních situací. S ohledem na mou dlouhodobou pracovní zkušenost v managementu, odbornost a znalost firemního prostředí se v rámci mediace zaměřuji převážně na obchodní a firemní spory. Pohybuji se v této oblasti zcela přirozeně a je mi velice blízká. Díky dlouholeté osobní zkušenosti s firmami, jejich fungováním, interními i externími procesy se dokážu velmi dobře zorientovat v dané situaci a pomoci stranám v konfliktu.  

Jako podporu vedení procesu mediace a jednání se stranami v konfliktu jsem absolvovala Výcvik Rogersovské psychoterapie v rámci Vysoké školy aplikované psychologie. Tento výcvik mi výrazně napomohl v oblasti empatického porozumění, autenticity a umění přijetí, tolerance a respektu k jinakosti klientů. Toto jsou všechno aspekty, které napomáhají k vytvoření bezpečného a důvěrného prostředí pro mediaci a tím možnosti dosáhnout dohody.